Glasvezel

Linda Linda Leave a Comment

Even terugbladeren in mijn agenda.. Reggefiber kwam langs op 22 en 25 februari. Strak geregeld. In de meterkast hangt sindsdien een apparaat met “Het is zover. Glasvezel in uw woning.” Ammehoela, KPN komt pas a.s donderdag om Glasvezel eindelijk aan te sluiten (zomaar een maand later). Ik heb gekeken of ik het niet zelf kon, maar ik heb nu twee dozen met installatie-onderdelen in de meterkast liggen. Ze lijken op elkaar, maar de snoeren hebben een andere kleur. Reggefiber gaat het (pas) op 2 april uitleggen, maar dan is KPN inmiddels geweest. Anyway.. jammer dat het traject eerst zo voortvarend geregeld werd en na aanleg zo belabberd lang moet duren.

Update:

KPN was zo “slim” [lees onnadenkend] om ons op maandag 28 maart om 12.45 uur al in hun systeem over te zetten op Glasvezel, terwijl de monteur pas de 31e komt. Dit betekende dat alle lampjes op groen stonden, maar dat alleen de TV een goede verbinding had (snap de logica niet, maar het zij zo).

Omdat ik KPN vanavond een uur aan de lijn heb gehad (kan mij het schelen dat die monteur morgen komt) heb ik in ieder geval sinds vanavond weer internet en een heel goede WiFi-verbinding. Morgen de rest..

Update:

De (jonge) monteur heeft vandaag niet alle problemen weten op te lossen. Ik ben dan ook na zijn bezoek direct naar de KPN-winkel gegaan om de V8 in te wisselen voor een V10-modem. Dit was een schot in de roos! Na de installatie heb ik alles weer nagelopen en ik voel me trots dat alle apparaten nu via internet en WiFi weer werken!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *